Szponzorált tartalom
Professional SEO
Ha adott egy oldal, amelynek fontos lenne, ha minél többen botlanának bele, akkor ott mindenképpen ki kell valamit találni arra, hogy miképpen legyen az adott oldal jobban előtérbe helyezve. Akinek erre nincsen túl sok pénze, annak ott van a keresőoptimalizálás, mely olyan ár-érték aránnyal képes új látogatókat szerezni egy honlapnak, amivel nem nagyon tud vetekedni egyik másik megoldás sem. Tartalomírás A keresőoptimalizálás annyit jelent, hogy van egy csapat, amely bizonyos keresőszavakra előrébb segít egy honlapot a Google találati listáján. Ezzel az adott oldalt többen fogják látni, mintha az nem élt volna a keresőoptimalizálás lehetőségével; a több látogató pedig előbb-utóbb nagyobb bevételt is fog jelenteni. Az optimalizálás ezért éri meg – annak ellenére, hogy szigorúan véve nem is számít marketingtevékenységnek, mert nem maga az oldal kerül reklámozásra valamilyen formában, hanem a keresgélő emberek találkoznak az oldal linkjével akár már a Google első találati oldalán, ha pont arra keresnek rá, amire a keresőoptimalizálás el lett végezve. S mivel a keresőoptimalizálásért nem kell irtózatosan nagy összeget kifizetni, így már egy frissen alakult cég is képes lesz annak a díját megfizetni.